Posted on

بے شک اعمال کا دارومدار نیتوں پر ہے ۔

short Ahdith for kids in Englsih and urdu

کہانی:

ایک بار ایک شخص نے اپنا نیا مکان تعمیر کیا ، وہ ماضی میں ایک چھوٹے سے مکان میں رہتا تھا ، اس کا گھر بہت خوبصورت نہیں تھا۔ اب اللہ کے فضل و کرم سے وہ ایک بڑا مکان بنانے کے قابل تھا۔ اس میں کوئی شک نہیں ، اس نے ایک خوبصورت دروازہ کے ساتھ ایک اچھا مکان تعمیر کیا اور اس نے گھر میں کھڑکی رکھی ، ہر ایک نے اسے پسند کیا۔ وہ بہت پرجوش تھا۔ ایک دن اس نے حضور اکرم صل صلی اللہ علیہ وسلم کو اپنے گھر آنے کی دعوت دی۔ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم  اس کے گھر تشریف لائے۔ اس نے دیکھا کہ گھر میں ایک خوبصورت کھڑکی ہے جو باہر سے کھلتی ہے۔ آپ نے اس کے گھر کی تعریف کی اور مالک سے عاجزی سے پوچھا ،

آپ نے یہ کھڑکی اپنے گھر کے باہر کیوں رکھی؟

آپ کے ارادے کیا ہیں؟

مالک نے پرجوش جواب دیا ، میں اپنے گھر کو کامل بنانا چاہتا ہوں۔ میں نے یہ کھڑکی بنائی تاکہ تازہ ہوا اور سورج کی روشنی میرے گھر میں داخل ہوسکے۔

حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا یہ اچھی بات ہے لیکن اگر تم کھڑکی سے اذان کی آواز سننے کا ارادہ کرتے ہو تو اپنی نیک نیت کا بدلہ پائو گے۔ اور سورج کی روشنی اور تازہ ہوا بھی اندر آجائے گی ، اگر تم سورج کی روشنی اور تازہ ہوا حاصل کرنے کا ارادہ نہیں رکھتے تو بھی تم انہیں حاصل کرسکتے ہو ، لیکن اذان کی آواز سننے کی اپنے نیک نیتی  پر تم دونوں چیزیں  حاصل کرسکتے ہو۔ وہ چونک گیا۔ اس نے خود سے وعدہ کیا کہ آئندہ وہ کوئی بھی عمل کرنے سے پہلے ہمیشہ نیک نیت کرے گا۔

تو عزیز بچو اس کہانی میں یہ درس ملتا ھے کہ

اپنے ارادوں کو ہمیشہ اچھا رکھیں۔ آئیے یہ ارادہ کریں کہ ہم اللہ سے اجر حاصل کرنے کے لئے یہ احادیث کہانیوں کے ساتھ سیکھ رہے ہیں اور تاکہ ہم اپنے پیارے نبی محمد صلی اللہ علیہ وسلم  کی سیرت سیکھ سکیں۔ ہم اسے یاد رکھیں گے اور ان شاء اللہ ان پر عمل کریں گے۔

مجھے امید ہے کہ آپ نے اس کہانی سے اچھا سبق سیکھا ہوگا ..

Video of this story

Click here to get This Hadith and Story with my course information

(Visited 118 times, 1 visits today)
close

Oh hi there 👋
It’s nice to meet you.

Sign up to receive awesome content in your inbox, every month.

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *