Posted on

پیارے بچوں ہمارے نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ جب بھی تم میرا نام سنو تو درود پڑھو۔  پیارے بچوں درود دراصل ایک دعا ہے جس میں ہم اپنے پیارے

نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے لیے دعا کرتے ہیں۔ درود ابراہیمی میں ہم کہتے ہیں کہ اے اللہ ہمارے نبی صلی اللہ علیہ وسلم اور ان کی تمام اولاد پر اسی طرح برکت نازل فرمائے جیسا کہ تو نے ابراہیم علیہ السلام اور ان کی اولاد کو برکت دی ہے۔میرے پیارے بچوں حضرت ابراہیم علیہ السلام بہت فرمانبردار اور پرہیزگار نبی تھے۔ انہیں بہت سے مسائل اور مشکلات کا سامنا کرنا پڑا لیکن انہوں نے ہمیشہ اپنی آزمائشوں کو پورا کیا۔

اللہ نے حضرت ابراہیم علیہ السلام کو ایسی قوم کی طرف بھیجا جو بت پرست تھی. حضرت ابراہیم علیہ السلام کے والد بھی بت پرست تھے لیکن حضرت ابراہیم علیہ السلام نے بت پرست ہونے سے انکار کر دیا اور اپنے والد اور دوسرے لوگوں کو قائل کرنے کی کوشش کی۔ ان کے تمام بتوں کو توڑ دیا، اس کی وجہ سے حضرت ابراہیم علیہ السلام کے والد اور دوسرے لوگوں نے انہیں شہر سے نکال دیا، لیکن ابراہیم علیہ السلام اللہ کے شکر گزار بندے تھے- آپ اللہ کے حکم   کی اطاعت کرتے رہے۔ 

جب حضرت ابراہیم علیہ السلام کی شادی ہوئی تو انہیں کئی سال بعد بیٹے سے نوازا گیا۔ وہ بہت خوش ہوئے – لیکن پھر اللہ نے انہیں حکم دیا کہ وہ اپنی بیوی اور بیٹے اسماعیل کو مکہ مکرمہ کے ویران علاقے میں چھوڑ دیں۔ حضرت ابراہیم علیہ السلام نے اللہ کے حکم کو پورا کیا اور انہیں کچھ کھانا اور پانی دے کر وہاں چھوڑ دیا۔آپکو اللہ پر یقین تھا کہ اللہ ان کی مدد کرے گا.- کچھ دیر بعد پانی ختم   ہو گیا اور بچہ اسماعیل پیاس کی وجہ سے رونےلگا، ماں کو یہاں سے وہاں پانی تلاش کرنے لگی لیکن  پانی  نہ ملا –  پھر اللہ نے اپنی مدد بھیجی. حضرت اسماعیل علیہ السلام کی ایڑیاں زمین پر رگڑنے   سے چٹان سے پانی بہنے لگا ۔اس پانی کو آب زم زم کہا جاتا ہے۔ پانی کی سہولت کی وجہ سے لوگ وہاں رہنے شروع ہو گئے اور ویران علاقے میں ایک نیا شہر بن گیا جس کا نام مکہ مکرمہ تھا۔کچھ سال بعد جب حضرت اسماعیل علیہ السلام کی عمر 9 سے 10 سال ہو گئی تو اللہ نے خواب میں حضرت ابراہیم علیہ السلام کو حکم دیا کہ وہ اپنے بیٹے کو اللہ کی راہ میں قربان کر دیں ۔

پیارے بچوں ایک باپ کے لئے ایسا کرنا بہت مشکل تھا، لیکن حضرت ابراہیم علیہ السلام جانتے تھے کہ اللہ کبھی کسی کے ساتھ ظلم نہیں کرے گا، یہ اللہ کی طرف سے آزمائش ہو گی، چنانچہ انہوں نے اپنے بیٹے کو اللہ کے حکم کے بارے میں بتایا۔ ان کا بیٹا بھی ایک فرمانبردار  انسان تھا۔ انہوں نے کہا کہ بابا جان ہم اسی طرح کریں  گے جس طرح   اللہ نے آپ کو حکم دیا ہے ، میں اللہ کی خواہش سے قربان ہو جاوں گا ، پھر اللہ نے ان کی مدد بھیجی حضرت اسماعیل علیہ السلام کی جگہ  اللہ  نے ایک بھیڑ بھیج   دی اور  حضرت اسماعیل علیہ السلام  کی بجائے  بھیڑ کی قربانی کی گئی…

پیارے بچوں، یہ آزمائش بہت مشکل تھی لیکن اس  کا انعام بہت بڑا تھا۔ اللہ نے انہیں بیت اللہ یعنی اپنا گھر تعمیر کرنے کی وحی نازل کی. بوڑھا باپ (حضرت ابراہیم علیہ السلام ) اینٹیں لگاتے جاتے اور ان  کا جوان بیٹا (حضرت اسماعیل علیہ السلام) اینٹیں اور پتھر لے لے کر آتے   اور ساتھ ساتھ   دعا    کرتے ”. اے اللہ ہمارے اعمال قبول فرما، ہماری اولاد کو برکت دے اور اس گھر کو قیامت تک پوری دنیا کے لیے نعمت بنا دے” اللہ  نے  ان  کی  دعا  قبول  کی اور باقی سب نبی      حضرت ابراہیم علیہ السلام کی اولاد   میں  سے  تھے –

پیارے ببچوں آج تمام عیسائی ‘ مسلمان اور یہودی حضرت ابراہیم علیہ السلام کی اولاد ہیں آج بھی مسلمان حضرت ابراہیم علیہ السلام کی سنت پر عمل پیرا ہیں اور عید الاضحی پر قربانی کرتے ہیں اور خانہ کعبہ  کا      طواف کرتے ہیں اور  یہ سعادت  انہیں قیامت تک حاصل رہے  گی ۔

ہمیں حضرت محمد صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم پر درود پڑھنا چاہیے اور حدیث نبوی پر عمل کرنا چاہیے تاکہ اللہ پاک نبی اور ان کی اولاد کو بھی برکت دے۔ ۔

 پیارے بچوں ہمیں اسلام اور سنت کی تعلیمات پر عمل کرنا چاہئے۔ پیارے بچوں آپ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم پر درود پڑھتے ہیں اور اسے اپنی کتاب الحدیث

میں لکھیں ، اسے اچھی طرح یاد کریں اور پھر دوسروں کے ساتھ شیئر کریں تاکہ دوسرے لوگ بھی حدیث کی اہمیت سے آگاہ ہو جائیں ۔

You can watch or read this story in English as well in Stories for children section or Search as Hadith no14 story in English.
This story is written for our 30 short hadith with stories course for kids. You can join this course. We offer online classes in a very reasonable fee.

This Hadith and story in Video

We also have a book of these worksheets

(Visited 48 times, 1 visits today)
close

Oh hi there 👋
It’s nice to meet you.

Sign up to receive awesome content in your inbox, every month.

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *